پنج شنبه ١٠ مهر ١٣٩٣
-
ورود به سایت
close
  • طرح صدای مشتری در شرکت مخابرات استان اصفهان تدوین ، تصویب و اجرا شد
    به گزارش اداره روابط عمومی مدیر عامل شرکت مخابرات استان در نشست خبری خود که به مناسبت هفته دولت برگزار شد از تدوین و تصویب طرح صدای مشتری در شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد

  • راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی 2000
    به گزارش اداره روابط عمومی ، شرکت مخابرات ایران سامانه تلفنی "آسان پرداز 2000 " را به منظور پرداخت غیر حضوری تمامی قبوض اعم از آب،برق،گاز، تلفن ثابت وهمراه، عوارض شهرداری و ... بصورت ملی برنامه ریزی و طراحی نموده است.

  • دومین مراسم قرعه کشی ADSL 2020طرح " ولادت تا ولایت " شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار شد
    امتیاز مشترکین ADSL از طریق پیامک اعلام خواهد شد

  • توصیه های ایمنی در فضای مجازی
    توصیه های ایمنی در فضای مجازی

اخباراطلاعیه هامناقصه و مزایدهخدمات قابل ارائهمقاله ها
به گزارش اداره روابط عمومی برای ايجاد تسهيلات بيشتر براي مشتركين جديد تلفن ثابت امكان دسترسي به خدمات غيرحضوري همزمان با دايري خط تلفن فراهم شده است.
چند خبر از شهرستانهای مبارکه ، فلاورجان و سمیرم
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : این شرکت به عنوان تنها اپراتور کشور در سه حوزه سیار ،ثابت و دیتا به ارایه خدمات می پردازد این مهمترین مزیت رقابتی ست که با برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه حفظ خواهد شد .
به مناسبت هفته دفاغ مقدس مراسمی با حضور جمعی از بسیجیان و ایثارگران شاغل و بازنشسته در سالن کوثر شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار شد
به گزارش اداره روابط عمومی با هدف توسعه پژوهشهای کاربردی ، رفع نیازها و مشکلات موجود در صنایع تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصفهان و شرکت مخابرات استان اصفهان منعقد گردید
با تعرفه‌هاي جديد همراه اول، از ابتداي مهرماه، حجاج بيت الله الحرام مي‌توانند با دقيقه‌اي 550 تومان با ايران مکالمه کرده و به ازاي دريافت تماس دقيقه‌اي ۷۰۰ تومان و با ارسال هر پيامک ۲۰۰ تومان هزينه پرداخت خواهند کرد.
  • ارتباط با مدیر عامل:
  • سامانه پیامک ۵۰۰۰۲۱
  • ایمیل: Keshaei@tce.ir
اداره مخابرات شهرستانهای استان اصفهان
كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان اصفهان می باشد